26 cze 2016

Sunny evening


Hej wszystkim!
Na wstępie zaznaczę, że zdaję sobie sprawę z tego, iż nie było mnie tu baaardzo długo - już dawno nie miałam tak długiej przerwy! Nie będę się jednak mocno tłumaczyć, bo studenci w trakcie sesji doskonale wiedzą, że o znalezienie wolnej chwili jest ciężko, a jeśli już się taka trafi to wykorzystuje się ją w gronie przyjaciół. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tej nieobecności.
Bądź co bądź już jestem, powracam i mam nadzieję, że tym razem na stałe! Co prawda wakacje mam jeszcze nieoficjalnie, ale jestem już w domu i powoli dociera do mnie, że mogę zrobić z wolnym czasem co tylko zechcę. Przyznam, że jest to baaaardzo przyjemna perspektywa!

Zacznę od pokazania Wam zaległych kadrów z pobytu Uli w Lublinie, od którego minął już ponad miesiąc - a ja się pytam: kiedy?! Czerwiec zleciał mi w mgnieniu oka i nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy dopóki nie spojrzałam w kalendarz... 
Zdjęcia, które zobaczycie wykonałyśmy w ekspresowym tempie, tak naprawdę nie planowałyśmy nic szczególnego, ale w drodze do sklepu zaskoczyło nas to przepiękne zachodzące słońce, którego po prostu nie mogłyśmy nie wykorzystać! 
Tym sposobem mamy kilka kadrów, bardzo słonecznych i pozytywnych - w sam raz na rozpoczęcie wakacji.
Mam nadzieję, że będzie się Wam miło oglądało ;-) 

Przy okazji bardzo Was proszę o propozycje postów, które chcielibyście tu u mnie zobaczyć. 
Powoli rozpisuję sobie kolejność wpisów i mam kilka pomysłów, ale będę wdzięczna za Wasze głosy w tej sprawie, może czymś mnie zainspirujecie.
Z pewnością będą się pojawiać zaległe sesje i te, które stworzyłyśmy w ostatnich dniach z Natalią - sądząc po Waszym odzewie na fanpage'u i instagramie bardzo czekacie na efekty, co tylko dodatkowo motywuje i cieszy. Po moim powrocie z Opener'a posty powinny pojawiać się regularnie, póki co wciąż nie mogę przywyknąć do myśli, że mam czas i mogę zrobić z nim co chcę - bardzo dziwne uczucie! 
PS. Z kim zobaczę się w środę na Openerze?! <3

Zapraszam do oglądania!


* * *













Outfit:

Stanik: Cubus / Top: New Yorker / Sweter: SheIn 
Naszyjnik - Em4You


Fotografowała Ula Nosek <3
Pomagała, asystowała i umilała czas Natalia Żygłowicz <3


*

Całusy!
xoxo



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)