7 wrz 2016

Autumn must have 2016


źródło Weheartit.com


Hej kochani!
Tak jak wspominałam w poprzednim wpisie - w moim sercu rozgościła się już jesień. 
Nic więc dziwnego, że coraz częściej w moich myślach pojawiają się plany zakupowe na ten sezon. Co prawda z każdym rokiem utwierdzam się w przekonaniu, że moje jesienne must have praktycznie nie różnią się od siebie z biegiem czasu, ale postanowiłam podzielić się z Wami elementami, które mi się marzą. 
A jeśli jesteście ciekawi takiego wpisu z zeszłego roku to odsyłam tutaj:
->  KLIK  <-
Polecam zajrzeć tym bardziej, że wciąż uważam rzeczy z tamtego postu za baaardzo pożądane jesienią!





Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wieczorami przeglądać strony typu Weheartit lub Pinterest w poszukiwaniu inspiracji. Tym razem nie było inaczej... pomysł na ten post zrodził się podczas przeglądania masy jesiennych zdjęć, które wywołują uśmiech na twarzy :)
Zresztą: sami przyznajcie! 
Te zdjęcia są tak klimatyczne, że aż by się chciało zobaczyć za oknem kolorowe, wirujące na wietrze liście!


źródło Weheartit.com





Któregoś wieczoru, podczas przeglądania inspirujących zdjęć, natknęłam się na kilka trendów, które chciałabym przemycić w tym roku do swojej szafy... 
To co, jesteście ciekawi tych elementów?

Jeśli tak - to zaczynamy!


*



Na początek trend, który jest na topie już jakiś czas - a do mnie przemówił dopiero teraz.
Obcisła, zapinana na guziki spódniczka, szczególnie w brązowych odcieniach - to zdecydowanie rzecz, którą chętnie przygarnę do swojej szafy tej jesieni! Wybór takich spódnic na rynku jest ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie, tego jestem pewna. 
  Spódnica w takim stylu będzie wygląda idealnie z długimi kardiganami, botkami i dużym szalem... albo tak jak widzicie na trzecim zdjęciu: total black look przełamany spódniczką w odcieniu wpadającym w bordo. Coś cudownego! I mówię to ja, zagorzała fanka spodni i szortów. 




1. Only
2. SheIn


Nie mogę się doczekać, aż spódniczka numer trzy pojawi się w mojej szafie - a już do mnie leci!
Oby okazała się na mnie dobra, trzymajcie kciuki. 



*



Kolejny trend jest bardzo ponadczasowy, a mowa oczywiście o jeansowych kurtkach. 
Uważam, że ten element garderoby nigdy nie wyjdzie z mody, a wręcz zawsze sprawi, że każda nasza stylizacja nabierze charakteru. W tym roku szczególnie upodobałam sobie modele oversize - wyglądające jak ukradzione z szafy chłopaka, oraz jasne odcienie jeansu, które z pewnością dodadzą nam świeżości. 
Taką kurtkę można nosić absolutnie do wszystkiego... narzuconą niedbale na letnią sukienkę, lub w rockowej stylizacji z ciężkimi butami. Taka rzecz to po prostu klasyk, który warto mieć w swojej szafie :)






Ja jestem szczęśliwą posiadaczką kurtki numer dwa i powiem Wam, że już ją uwielbiam!
Naprawdę pasuje do większości ciuchów z mojej szafy i sprawdzi się idealnie na ciepłe wieczory. 

*




Kolejny trend, który według mnie idealnie sprawdzi się wczesną jesienią, to długie kamizelki. 
Mi najbardziej przypadają do gustu te luźne, które możemy zarzucić na sweter czy zwykły top i nadać stylizacji nonszalanckiego charakteru. Pamiętam, że już w zeszłym roku czaiłam się na taką kamizelkę, a w tym zrealizowałam to marzenie i czekam aż kamizelka, którą wybrałam do mnie dotrze i dopełni moje zestawy!





1. New Look 
2. SheIn






Jeśli śledzicie mnie już jakiś czas, to pewnie doskonale wiecie o mojej miłości do swetrów!
Między innymi to właśnie za możliwość noszenia swetrów kocham jesień. 
A jakie swetry wybiorę tym razem? Odpowiedź brzmi: najlepiej wszystkie, jakie istnieją... ale dobra, bądźmy poważni. Gdybym miała ograniczyć się do wyboru kilku modeli to pewnie padłoby na swetry w odcieniach szarości - w takich czuję się zdecydowanie najlepiej, a szarość pasuje do wielu rzeczy w mojej szafie i jest do tego niesamowicie klasyczna. A jeśli chodzi o krój... to podoba mi się każdy, bez wyjątku. Z golfem, z dekoltem V, długie kardigany, swetry oversize... uwielbiam je wszystkie, jak słowo daję!








Dodatki 

Oczywiście jesienią nie może zabraknąć w mojej szafie botków!
Uwielbiam tego typu obuwie, a szeroki wybór w wielu internetowych sklepach nie ułatwia mi sprawy... 
Jednak w tym sezonie zdecyduję się chyba na klasyczne, czarne sztyblety, a w ramach małego szaleństwa - być może skuszę się także na karmelowe botki z frędzlami... 




1. Deezee
2. Renee


*


Przyznam Wam się szczerze... po zobaczeniu powyższego zdjęcia poczułam ogromną chęć na posiadanie plecaka! 
Plecak może być ciekawą alternatywą dla torebki, ponadto jest o wiele wygodniejszy. Myślę, że w tym roku przygarnę jeden model do swojej szafy... ;-)




2. SheIn
3. SheIn
4. Romwe

*

To już wszystko z mojej listy "must have" na sezon jesienny.
Koniecznie dajcie znać co znajduje się na Waszych listach i co chętnie przygarnięcie w tym roku do swoich szaf!

Pozdrawiam ciepło,
xoxo


Bonus:




1. KLIK  / 2. KLIK  / 3. KLIK  / 4. KLIK  / 5. KLIK  / 6. KLIK 


*



1. KLIK  /  2. KLIK  /  3. KLIK  /  4. KLIK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)