26 gru 2015

New beginning?


Hej kochani!
Jak Wasze nastroje w ten trwający jeszcze, świąteczny czas?
Mam nadzieję, że lepsze niż mój. Jednak nie o tym dziś chciałam pisać.
Dzisiejszy dzień jest bardzo refleksyjny. Pozwalam sobie na dalekie podróże do wspomnień, które choć ukurzone - wciąż wywołują drżenie serca. Myślę o roku, który powoli dobiega końca... I choć wiem, że nie był najgorszy, mimo ostatnich zdarzeń, to i tak ciężko dostrzec mi te pozytywne aspekty. Czarna chmura przysłania mi słońce i choć mocno zaciskam powieki - ona nie znika. Może muszę jeszcze chwilę poczekać? Być bardziej cierpliwa i wytrwała? Nie poddawać się po porażkach, które wydają się mnożyć. Mam nadzieję, że to fatum, które nade mną ciąży w nowym roku zniknie. Mam także nadzieję, że wydobędę z siebie siłę do pracy nad sobą i zmierzę się ze wszystkimi demonami, które teraz tak mnie przerażają i ciągną w dół. 
A Wy? Macie już jakieś postanowienia na nadchodzący, 2016 rok?

Zostawiam Was z tymi bardzo radosnymi, świątecznymi ujęciami i kąciki moich ust mimowolnie się podnoszą - mam nadzieję, że Was także rozweselą.

Całuję gorąco!

* * * 










Szary kożuszek: KLIK 














W razie pytań: makijaż wykonałam paletką Zoeva Smoky oraz cieniem foliowym z Make Up Revolution ;-)
Zaś na ustach mam lip gloss matowy z Lovely w numerku 3. 



4 komentarze:

  1. Moje plany na Nowy rok? Na pewno się nie poddawać,walczyć o swoje i wciąż się rozwijać :) Tobie również życzę samych pozytywnych doświadczeń w nadchodzącym roku! P.S Przepiękne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc uścisków ślę dla Ciebie, Pomarańczko. Z całych sił wierzę, że w końcu te ciemne chmury przestaną być tak natarczywe, a słońce rozproszy je na dłuższy czas. Trzymaj się cieplutko, łap te dobre chwile i pielęgnuj je, jak tylko się da! I oby ten wspaniały uśmiech, jaki możemy tutaj oglądać, na stałe zagościł na Twej przepięknej buzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miejmy nadzieję że ten rok będzie o wiele dla Ciebie lepszy, tego Ci życzę! ja natomiast mogę zaliczyć ten rok do nijakich i chciałabym żeby następny przyniósł mi wiele fantastycznych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)