17 lip 2015

50 faktów o mnie!


Witam wszystkich piątego dnia tygodnia ze mną!

Dziś post z serii informacyjnej, 50 faktów o mnie, może dowiecie się czegoś ciekawego, zapraszam do lektury!

* * * 


 *

 1. Mam na imię Dominika (o czym pewnie większość z Was doskonale wie, ale dziwnie tak zaczynać pisanie o sobie bez podania swojego imienia:D)
  
2. Mam 21 lat (w październiku skończę 22, stara dupa!)

3. Pochodzę z Janowa Lubelskiego, jednak obecnie mieszkam i studiuję w Lublinie.

4. Studiuję psychologię specjalność wspieranie jakości życia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

5. Po wakacjach będę na 3 roku, choć powinnam być na 4.

6. Nie dostałam się za pierwszym razem na psychologię i przez rok studiowałam dziennikarstwo.

7. Odkąd pamiętam jestem szczupła, chociaż po urodzeniu ważyłam aż 4 kilo!

8. Moja waga nie wynika z żadnego zaburzenia lub choroby, to raczej kwestia przemiany materii i genów – w moim wieku rodzice też byli szczuplutcy!

9. Mam 160 wzrostu, choć większość osób podejrzewa, że jestem wyższa.

10. Uwielbiam kuchnię włoską! Moje ulubione danie to spaghetti… i pizza! Makaronami też nie pogardzę!

11. Niestety nie umiem i nie lubię gotować. 

12. Mam sporą wadę wzroku (krótkowzroczność) i czasami  bez okularów zdarza mi się nie poznawać ludzi na ulicy (przepraszam wszystkich, którzy tego doświadczyli!!!).

13. Kiedyś byłam bardzo nieśmiała, wstydziłam się sama wyjść do sklepu.

14. W walce z nieśmiałością pomogła mi moja pasja, czyli fotografia.

15. Dzięki fotografii nawiązałam wiele ciekawych znajomości, z niektórymi osobami do dziś utrzymuję stały kontakt (pozdrawiam Was kochani!!!:*)

16. Pozuję od 5 lat.



17. Od małego lubiłam aparat, do którego wdzięczyłam się, wymyślałam pozy, stroiłam minki. 
  
18. Jako dziecko chciałam być projektantką mody.

19. W przeszłości rysowałam, śpiewałam w chórku szkolnym, pisałam wiersze.

20. Dziś moją największą pasją są zdjęcia i psychologia.

21. Jestem bardzo zżyta ze swoją rodziną, którą kocham nad życie!

22. Mam młodszego o 3 lata brata, który jest ode mnie wyższy o głowę… co najmniej. 

23. Kocham zwierzęta!

24. W podstawówce jeździłam konno i do dziś wspominam to z uśmiechem.

25. Mam trzy psy – wszystkie kundelki, dwa z nich to przybłędy. Kocham je całym sercem!

26. Jestem bardzo chaotyczna, zdarza mi się robić kilka rzeczy na raz, często zapominam też, co planowałam zrobić – mimo że myślałam o tym sekundę wcześniej.

27. Dlatego moim wybawieniem są notatniki i kalendarze, w których zapisuje wszystko – swoje plany, pomysły, zadania do wykonania. 

28. Typowy ze mnie choleryk- kiedy wpadam w złość to może skończyć się na porozbijanych naczyniach. 

29. Dużo przeklinam, co zupełnie nie pasuje do mojej delikatnej urody – staram się to ograniczać.

30. Jestem raczej typem domatora, rzadko wychodzę na imprezy do klubów, o wiele bardziej wolę spotkania w mniejszym gronie, domówki, grille, ogniska.

31. Dużo czytam, jak już zacznę, a książka mnie wciągnie – to nie pójdę spać dopóki nie skończę lektury! 

32. Nie lubię leżeć plackiem bez ruchu – dlatego opalam się jedynie w miejscach, gdzie jest dostęp do wody, do której wchodzę aby się ochłodzić.

33. Słabo pływam, ale raczej się nie utopię – mój styl to bul bul tonę :D

34. Mam traumę – nie potrafię zanurzyć głowy w wodzie, przeraża mnie to. 

35. Parę razy byłam za granicą – odwiedziłam Chorwację, Słowację, Czechy i Węgry.

36. Uwielbiam jeździć samochodem – szczególnie jako pasażer, chociaż mam prawo jazdy.

37. Chciałabym w przyszłości mieszkać nad morzem – uwielbiam tam być, niesamowicie mnie inspiruje i relaksuje to miejsce.

38. Nie przepadam za chodzeniem po górach, chociaż podobno całkiem nieźle sobie radzę!

39. Moim marzeniem jest lot samolotem!

40. Znam dwa języki  (nie licząc polskiego :D) – angielski na poziomie b1, a włoski podstawy z liceum.

41. Niestety jestem leniem, nie lubię aktywności fizycznej, jedyne co jestem w stanie robić to przysiady, choć biegać też lubiłam, jednak teraz już tego nie praktykuje.



42. Mój ukochany zespół to Florence and the Machine – mam wszystkie płyty, byłam na dwóch koncertach, a w grudniu jadę na kolejny!!!


43. Jednak nie ograniczam się tylko do Flo, słucham bardzo różnej muzyki –przez metal po pop. To co wpadnie mi w ucho – tego słucham.

44. Jestem w związku od 7 lat. Póki co nie planuję ślubu (bo to pytanie pada bardzo często:P) 

45. Kim chciałabym być w przyszłości? Chciałabym być przede wszystkim szczęśliwa, spełniona. Marzę o pracy w zawodzie, chciałabym być psychoterapeutą. Założyć rodzinę, mieć dwójkę dzieci. Spełniać się we wszystkim, co będę robić i dalej realizować swoje marzenia!

46. Bloga prowadzę od 4 lat, początkowo dodawałam tu zdjęcia z sesji, potem wpadłam na pomysł, aby pokazywać swoje stylizacje i dzięki Waszemu zainteresowaniu robię to do dziś!

47. Na modzie się nie znam, nie jestem żadną wyrocznią – noszę to, co mi się podoba, w czym mi wygodnie. 

48. Kiedyś miałam fioła na punkcie swoich włosów, marzyłam o tym, aby zapuścić do pasa, jednak w zeszłe wakacje ścięłam i od tamtej pory polubiłam się z krótkimi fryzurkami. Ale kiedyś na pewno spełnię swoje marzenie i zapuszczę!

49. O wiele bardziej lubię oglądać seriale niż filmy! Oglądałam m.in. Gossip Girl, Dr. House, Wikingów, Grę o Tron, a obecnie oglądam drugi sezon True Detective i jestem zachwycona!

50. Cytaty, które często pojawiają się na moim blogu, wyszukuję na stronach, które wymienię (to pytanie pojawia się bardzo często):








*

Mam nadzieję, że zaspokoiłam Waszą ciekawość i pytania, które powtarzaly się notorycznie, teraz będą pojawiać się o wiele rzadziej, a może nawet wcale.

Zmykam, widzimy się jutro,
xoxo



10 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że masz tylko 160cm wzrostu! Sama tyle mierzę i niestety na zdjęciach wyglądam niczym kurdupel... Także kocham zwierzeta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam wszystko i jestem zdziwiona tym przeklinaniem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie pomyślała, że jesteś taka malutka ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A jednak moja propozycja (z aska) przypadła Ci do gustu :D a tak mówiłaś, że nie dasz rady znaleźć aż 50 faktów a tutaj taki fajny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam pisać i jakoś tak samo wyszło :) :)

      Usuń
  6. Jak poradziłaś sobie z tym że nie dostałaś się na 1 rok studiów na które chciałaś iść? Właśnie jestem w takiej sytuacji i powiem Ci, że jestem troche załamana. Nie mówiąc już o panice rodziców, co teraz będzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam załamana, tym bardziej, że niewiele punktów mi zabrakło.. ale potem przeszlam do realizowania planu B, czyli dziennikarstwo. Rodzice bardzo mnie wspierali. Wytłumacz swoim, że świat się nie wali, maturę można poprawić ;-)

      Usuń
  7. Ja myślałam, że masz 175cm :D u mnie też zwierzyniec w domu, koty i psy muszą być :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)