8 mar 2013

spring is coming? -outfit 35

pewnego dnia obudziłam się i pierwszą rzeczą, jaką zauważyłam w momencie, kiedy otworzyłam oczy, było przepiękne, błękitne niebo za oknem. "wiosna!" pomyślałam od razu i radośnie wyskoczyłam z łóżka. skompletowanie ubioru przyszło mi z niezwykłą łatwością, co rzadko się zdarza. wręcz tryskałam pozytywną energią. słońce dobrze działało na moje zmysły i koiło nerwy. dlaczego piszę w formie przeszłej? ponieważ gdy dziś patrzę za okno, te pełne radości i ciepła dni wydają się być złudzeniem. ŚNIEG. mnóstwo śniegu. nie tak miała wyglądać moja wymarzona wiosna!!! na pocieszenie wstawiam kilka zdjęć zrobionych w zeszłym tygodniu. o dziwo, nie są to nowości, tylko typowy zestaw! tęskniliście za tym? bo ja bardzo! jednak dopóki śnieg nie zniknie z ulic, nie będę mogła stworzyć ich więcej, zbyt bardzo szanuję swoje zdrowie by narażać je na wiatr i mróz. dlatego z utęsknieniem czekam na wiosnę, tą prawdziwą, a nie tylko krótkotrwałą zapowiedź. koniec gadania, zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

* * * 









outfit:
sweterek: SH,
spodnie: targ,
buty: House,
naszyjnik, pierścionek: www.katherine.pl



25 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! wszystko do siebie pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz ;) świetne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rzeczywiście dziś pogoda jest paskudna. ;/
    Śliczny sweterek i bardzo podobaja mi się Twoje włosy. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko naszyjnik mi tu nie pasuje. Drugie zdjęcie przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna ! :) piękny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny outfit. ;)

    P.S. jeśli chcesz dowiedzieć się jak zrobić kokardki z włosów - zapraszam do siebie. (sory za spam)


    http://villainouuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jesteś tak ślicznie naturalna na tych zdjęciach :)
    Cudny sweterek :P kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie pytanie... gdzie kupowałaś conversy i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro, jakoś około 200 zł :)

      Usuń
    2. i nie było Ci szkoda pieniędzy? były chociaż warte swojej ceny, nie rozwalają się jak zwykłe trampki?

      Usuń
    3. skoro je kupiłam, to znaczy, że nie było szkoda;) szanuje je, więc nie rozwalą się na pewno.

      Usuń
  9. b. ładnie, ale ten paznokieć na dużym palcu przeraża, bo odstaje od krótkiej reszty. ogólnie to jaki masz kształt paznokcia? zrobisz kiedyś zdjęcia z wyraźnie ukazanymi dłońmi? masz tak, że w okresach przesilenia ci się łamią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie niestety paznokcie na dużych palcach mam większe od reszty, więc trudno mi zapuścić tak, żeby wszystkie były równe :) łamią mi się, szczególnie gdy ich nie pomaluję.

      Usuń
  10. śliczny pierścionek,uwielbiam takie kolory. :)

    ps. może obserwujemy wzajemnie? ;d
    Pozdrawiam Stella x

    OdpowiedzUsuń
  11. w którym sh kupujesz że zawsze znajdujesz świetne rzeczy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w janowskim za biedronką i w lubelskim na Choinach.

      Usuń
  12. hej ;))nie mam tu profilu, dlatego piszę z anonima.
    świetnie wyglądasz, świetne stylizacje, świetna Ty ;)

    jednak mam pytanie..

    przeczytałam Twoje posty i po raz pierwszy usłyszałam o tej biżuterii na stronce Katherine ;)

    mega fajne ceny ale nie umiem się doszukać informacji o cenie przesyłki..

    bodajże cena pod przedmiotem jest 5zł i jak mniej więcej wygląda cena owego przedmiotu wraz z wysyłką ? bo tylko cena netto, cena brutto a jaka cena końcowa niewiem.

    Bo cena pod przedmiotem to cena brutto rozumiem ;>

    tylko ile ta wysyłka...bo spotkałam się już z rzeczami na innych stronkach gdzie cena minimalna, ale przesyłka praktycznie 4razy droższa dlatego wolałam zapytać kogoś kto już ma jakieś doświadczenie w zakupach na tejże stronie ;))

    przepraszam za kłopot, tyle pytań.

    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie powiem Ci tego, bo ja zawsze robiłam zamowienia za ponad 300 zł (zbierałyśmy się z dziewczynami i każda coś kupowała), więc przesyłkę miałyśmy za free...

    OdpowiedzUsuń
  14. od kilku dni mam jakąś zajawke na SH .
    ostatni raz bylam moze 5 lat temu, a teraz mam ochotę tam wrócić .
    to chyba przez Twoje zdjęcia :)
    chciałabym kiedys zobaczyc całą twoją szafę od środka .
    + świetnie się wypowiadasz na wszystkich swoich blogach .
    Oklice trójmiasta serdecznie pozdrawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może schowaj zęby, będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, następnym razem po prostu je wyjmę, może faktycznie będzie lepiej, przecież zęby są takie ohydne! :D

      Usuń
  16. Ładny sweter i świetnie dobrane do niego dodatki :>

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ładną, delikatną urodę : ) a sweterek, mimo że do tej pory nie przepadałam za taką kolorystyką, bardzo przypadł mi do gustu : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)