18 sie 2012

outfit 26.

dzisiejsza stylizacja nie jest może typowo wakacyjna, ale i pogoda ostatnio była bardziej jesienna aniżeli letnia. moja nieobecność wynikała z niemożliwości wyjścia na zdjęcia, gdyż za oknem nieustannie lał deszcz, a nad głowami wisiały ciemne chmury. jednak, całe szczęście, wczoraj pojawiło się słońce i udało się wyskoczyć na krótki spacer. możecie przyjrzeć się lepiej mojemu ostatniemu nabytkowi, czyli torebce, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia i która sprawuje się idealnie. zatem łapcie zdjęcia i mam nadzieję, że do zobaczenia niebawem;)!

* * *









spodnie, pierścionek, podkoszulek : H&M,
sweterek, torebka: SH,
baleriny: Cropp.
 


10 komentarzy:

  1. torebka naprawdę świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. następnym razem daj większe zdjęcia :>
    a wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrzucam je od razu z aparatu :) klikaj prawym to będą większe :)

      Usuń
  3. Ta torebka początkowo nie podobała mi się aż tak bardzo. Teraz muszę powiedzieć, że jest na prawdę ładna, bo w zestawie prezentuje się dużo lepiej. Sweterek masz cudny. Gdzie kupiłaś pasek? Bardzo mi się podoba jego kolor i chyba mam podobny ze Stradivariusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasek był razem ze spodenkami kupionymi kiedyś w Cubusie;)

      Usuń
  4. Hej ! ; )) chciałam się zapytać czy może ostatnio malowałaś włosy? bo masz cudowny kolor ! jeśli malowałaś możesz powiedzieć jakim kolorem? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te Twoje łupy z ciucholandów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://aactaestfabulaa.blogspot.com/ POLECAM!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)