11 lip 2012

Aztec skirt - outfit 20.

spódnica z dzisiejszego posta pojawiła się już chyba na każdym modowym blogu, ale co zaskakujące, każdy zestaw z nią w roli głównej jest inny i niejako wyjątkowy. ja połączyłam ją z miętową koszulką, która kolorystycznie pasuje do printu na spódniczce, do tego turkusowe sandałki, okulary i mój nowy biżuteryjny nabytek. i jak wam się podoba to zestawienie?

* * * 








spódnica : Bershka,
top : Tally Wejil,
sandały : H&M, 
okulary : New Yorker, 
pierścionek : www.katherine.pl

 



25 komentarzy:

  1. Kasia Tusk wymięka. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie, wyglądałaś więc brzydko. lepiej?
      tak trudno podziękować, docenić?^^

      Usuń
    2. nie, ale po prostu uważam, że taki komentarz to przesada :)
      w każdym razie - dziękuję :)

      Usuń
  2. też mam tą spódniczkę :)
    Myślę, że powinnaś ją założyć troszkę wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, spódniczka przewija się bardzo często na różnego rodzaju stronach. wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dość często zamawiasz biżuterię ?

    OdpowiedzUsuń
  6. hm... czesto wpadam tu i na Twojego fotobloga, fajnie ze masz pasje i realizujesz sie w niej ;) jak sama powiedzialas- ta spodniczka przewija sie przez rozne blogi i uwazam, ze... przepraszam ale wygladasz w niej niekorzystnie, nawet bardzo, jakby Cie glodzili czy cos. moze podciagnij ja troche wyzej, albo przytyj pare kilo chudzinko ;) to nie mial byc atak, wyrazilam tylko swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby to było takie proste to już dawno bym przytyła, ale niestety nie jest, na przyszłość wyrażaj swoje zdanie w bardziej subtelny sposób.

      Usuń
    2. no właśnie... mam to samo. jakby było takie łatwe przytyć, to bym przytyła... jak to zrobić :(

      Usuń
  7. Sory, że z innej beczki, ale ile potrzebujesz szamponetek na zafarbowanie się? + uwielbiam Twojego blogspota ! świetne zdjęcia, powinnaś iść do Top Model ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle używałam jedną, ale jak będę malować następny raz to chyba wezmę dwie. : ) top model - absolutnie nie, nie mam ochoty pokazywać piersi i tyłka całej Polsce :)

      Usuń
  8. Zgadzam się z osobą powyżej mnie, niestety ale wyglądasz w tej spódniczce niekorzystnie, również widziałam ją na wielu blogach i na dziewczynach z pełniejszymi kształtami wygląda o wiele lepiej, na Tobie troche wisi i wygladasz płasko ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno, ja i tak ją lubię i będę nosić :) ciała się nie wybiera.

      Usuń
    2. no niestety takie spódniczki jednak nie są dla ciebie.. O wiele ładniej i dziewczęco wyglądasz w takich które nie są obcisłe tylko puszczone luźno ... wtedy wyglądasz jak królewna ;)

      Usuń
    3. może i tak, ale mam słabość do obcisłych rzeczy :D

      Usuń
  9. Po co prowadzisz tego bloga skoro twoje " STYLIZACJE" są po prostu nudne i zwyczajne? Obejrzyj sobie inne blogi a może zrozumiesz o co mi chodzi. Nie chce być wredna ale taka prawda:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to, że lubię to robić. modowe blogi polegają na pokazywaniu swoich codziennych stylizacji, a nie przebrań, właśnie to robię, pokazuje to, jak ubieram się na co dzien :) może dla ciebie moje ubrania są nudne, ale ile ludzi, tyle opinii, jednemu się podoba, drugiemu nie - nie wszystkich można zadowolić :)

      Usuń
  10. czemu nie umiesz przyjąć słów krytyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie umiem? umiem, ale po prostu się z nią nie zgadzam, przecież mam prawo myśleć inaczej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)