25 lis 2015

I'll show you - outfit 129.


Witam Was kochani!
Jak się macie? Wasz tydzień też mija tak szybko? Mi ciężko uwierzyć, że to już środa. 
Za dwa dni kolejny weekend, który spędzę w domu - ta perspektywa utrzymuje mnie przy życiu. Odliczam dni i nie mogę się doczekać momentu, kiedy znów wejdę do swoich niezastąpionych czterech ścian. Jednak co dom to dom ;-)

Dziś mam dla Was zdjęcia stylizacji, które zrobiłyśmy w zeszłą niedzielę. Pogoda była przeokropna - oprócz tego, że było przeraźliwie zimno, to jeszcze tuż przed samą sesją zaczął siąpić deszcz - wszystko na przekór! Jednak nie zniechęciło mnie to, byłam bardzo zmotywowana do zrobienia tych zdjęć - wiedziałam, że ostatnio Was zaniedbywałam i chciałam w końcu nadrobić zaległości. Bardzo się cieszę, że Karolina też była zwarta i gotowa i że udało nam się mimo złych warunków uchwycić coś fajnego - przynajmniej w naszym odczuciu. Mam nadzieję, że ujęcia, które zobaczycie przypadną Wam do gustu.

Kilka słów o stylizacji - klasyka przełamana dodatkami. Kolor bordowy to zdecydowanie hit sezonu jesiennego. Ja zakochałam się w nim bez pamięci. O torbie ze Stradivariusa wspominałam Wam już we wpisie z nowościami, teraz możecie zobaczyć ją w "akcji". Duży szal, który też już widzieliście - stał się moim ulubionym. Zakładam go niemalże codziennie, bo nie dość, że jest naprawdę ogromny, to jeszcze jest ciepły i przyjemny w noszeniu - nic nas nie drapie ani nie drażni. 

Dajcie znać, co myślicie o takim połączeniu!

* * *


*  

Nie widziałam Cię już od miesiąca
I nic. Jestem może bledsza, trochę śpiąca,
trochę bardziej milcząca.
Lecz widać można żyć bez powietrza.














































Dziękuję!

Outfit:

Płaszczyk - SheIn / Torba - Stradivarius / Sweter - Zara / Spodnie - Romwe
Kapelusz - SheIn / Botki - born2be.pl (Więcej modeli znajdziecie TUTAJ) / Szal - Romwe


Całuję, 
xoxo


21 komentarzy:

  1. Jaki piękny kocyk! <3 Jak tak patrzę na te kadry, to po drugim ujęciu stwierdzam, że pięknie wyglądałbyś w zimniejszym odcieniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale matka natura miała inny plan dając mi jasne włosy :(:D

      Usuń
  2. Kolory szala świetnie się komponują z płaszczem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są takie piękne.. Niby zwykła sesja, ale wyszło pięknie.. A pogoda to,nawet chyba sprzyja klimatowi mimo wszystko :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! w sumie to się cieszyłyśmy, bo miałyśmy idealne światło - jasne i czyste :) super, że się podobają efekty!

      Usuń
  5. Porównując tamtą i ta stylizację w tej wygladasz bosko!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie służą mi sukienki... dlatego tak rzadko je noszę :P

      Usuń
  6. cudowna stylizacja , bladzinko Ty :) ten mocny niebieski an szaliku bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no niestety wakacyjna opalenizna szybko znika z mojej skóry..
      Mama zawsze mi powtarza, że bardzo ładnie mi w niebieskim - może coś w tym jest? dzięki! :)

      Usuń
  7. Powalająca jakość zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, w takich Cię uwielbiam, jednakże jesienny post podbił moje serce :) Nie ujmując temu oczywiście! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zdecydowanie wygrywają ciepłe kolory i emocje :) dzięki, całusy!

      Usuń
  9. bardzo niekorzystna przeróbka, oczy są tak sztuczne i cera też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oczami się zgodzę, ale z cerą nie mogę - na niektórych zdjęciach nawet widać mojego "kolegę" pryszcza na policzku ;-)

      Usuń
    2. taki już mam styl obróbki :) jednym sie podoba innym nie :)

      Usuń
  10. ale masz piękne oczy <3
    super post i stylizacja :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)