3 sty 2015

Haul zakupowy z ostatnich miesięcy

Witajcie kochani, w Nowym, 2015 Roku!
Mam nadzieję, że doszliście już do siebie po sylwestrze :D. Jak Wasze noworoczne postanowienia? Robicie takie, czy raczej wolicie spontan? Ja zrobiłam już listę, jednak nie zdradzę szczegółów. Jednak jednym z punktów w liście postanowień jest - zadbać o bloga. Chciałabym w miarę możliwości dodawać posty, które będą zróżnicowane, by każdy mógł znaleźć tu coś dla siebie. I obiecuję - sobie i Wam, że to postanowienie wcielę w życie. Na pewno nie będzie idealnie... ale będzie po mojemu, a to najważniejsze :)


Dziś podsumowanie moich zakupowych łupów. Nie będzie ich zbyt wiele, powiedziałabym wręcz, że bardzo mało... ale wiem, że lubicie takie wpisy i na takie czekacie. 

Zatem... zapraszam dalej!

* * *

Jak pewnie zauważycie po zdjęciach, moje zakupy w ostatnich miesiącach były nieco... monotematyczne. Można wręcz pokusić się o stwierdzenie, że nudne. 
Cóż mam jednak poradzić na to, że kocham koszule w kratę? 
Uważam, że ten element garderoby jest bardzo efektowny i "robi" nam całą stylizację. 
Koszulę możemy nosić zarówno do codziennych stylizacji, jak i wykorzystać na bardziej eleganckie wyjścia, jak randka, Wigilia, impreza. Wystarczy założyć do nich efektowny naszyjnik, spódniczkę/szorty, upiąć włosy i stylizacja gotowa!



 (Sinsay)


Wiem, że zapewne teraz część z Was zadała sobie pytanie: po co jej dwie niemalże identyczne koszule? 
Wiem, wiem. To zakrawa na obsesję... Jednak same przyznacie - też skorzystałybyście z promocji -30% w Sinsayu i kupiły dwie koszule w cenie jednej. Nie próbujcie wmawiać mi, że nie. No!



(Sinsay)
Kinga, jeśli to czytasz - pozdrawiam Cię! 
Wiem, że to Twoja ulubiona koszula w mojej kolekcji, hahah :D



Gdyby było mi jeszcze mało kraty... zadbałam o to, by mieć ją także w okolicach szyi!
Dwustronny, gruby szal, który równie dobrze może posłużyć nam za koc, gdy nie mamy takowego pod ręką - idealnie sprawuje się, gdy temperatura za oknami spada poniżej zera. W dodatku wygląda bardzo szykownie! Nie mogłam mu się oprzeć :)
 (Sinsay)



Nie wiem, czy Wy też tak lubicie Sinsay jak ja? 
Być może rzeczy są tam nieco... gimbusiarskie, jednak mi przypadają do gustu i zawsze znajdę tam coś dla siebie. Te legginso-spodnie kupiłam głównie ze względu na fakt, iż po przecenie kosztowały... jakieś 20 zł. Uznałam, że popełniłabym błąd, gdybym wyszła ze sklepu bez nich. I nie żałuję. Noszą mi się bardzo dobrze, ładnie przylegają do ciała, opinają to, co powinny opinać. Git majonez!~

 (Sinsay)



I na koniec, podwójne zaskoczenie.
Wow, to już nie Sinsay!
I wow... kolejne czarne spodnie. Nie wiem, czy to tylko moje dziwne skrzywienie, ale w ostatnim czasie niesamowicie podobają mi się nogi w skórkowych spodniach. Wyglądają bardzo apetycznie. Dlatego bez większego namysłu kupiłam te gatki. A co, mogłam sobie pozwolić, skoro moje zakupyi tak były skromne i tak bardzo nudne.
(Tally Weijl)


I to już koniec moich zakupowych szaleństw. 
Przyznacie sami... słabo, jak na mnie. Jednak ostatnio mam fazę na "nic mi się nie podoba", przez co kupuję zdecydowanie mniej. I zdecydowanie częściej sprzątam swoją szafę, uświadamiając sobie przy tym, że 2/4 jej zawartości... w ogóle mi się nie podoba!
Jeśli jesteście chętni, polecam zajrzeć tutaj. Na dniach wstawię więcej fatałaszków, którym chcę dać nowe życie i nowy, lepszy dom. 

Tymczasem żegnam się z Wami, całuję, ściskam i zasypuję uśmieszkami :)))))))))))))))
Trzymajcie się! Do następnego!!!




10 komentarzy:

  1. Szaliki podbiły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ile kupiłaś ten piękny szal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł chyba :) ale to było dawno i dokładnie nie pamietam :)

      Usuń
  3. też kocham koszule w kratę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najlepszy Twój post shoppingowy, jaki widziałam!! Tyle okazji i tyle pięknych rzeczy :) Aż żałuję, że nie byłam jeszcze na wyprzedażach :< Jasne, że wzięłabym 2 koszule w cenie jednej czy ekstra legginsy za 20 zł <3 achhhh!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacje 2014 roku, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na Ciebie do rzeczywiście mało kochana ? Ale lepiej niewiele a to co sie nam naprawdę podoba , co ? Wiesz ze jestem wielbicielka Jednego z szalików :p! K

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie ciuchlandowe łupy o których mi mówiłaś? :P / monii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opłacalo się focić dwóch rzeczy :) zrobię większy post, jak kupię coś wiecej

      Usuń
  7. też często kupuję w Sinsay! :D i to samo słyszałam, że są tam gimbusiarskie rzeczy, ale naprawdę jak się poszuka to można fajne rzeczy w dobrej cenie znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie się da, tylko trzeba szukać, a większości osób się nie chce :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)