14 sty 2015

Desire - outfit 76.


Dobry wieczór! 
Dziś mam dla Was propozycję bardzo prostej, klasycznej stylizacji. Niczym Was nie zaskoczę, ale cóż poradzić na to, że ostatnio na nowo zakochuję się w tak uniwersalnych kolorach jak czerń, biel i szarości?
Aby zestaw nie był totalnie przewidywalny i nudny... dodałam też szal w kratę. Czerwony akcent sprawia, że zestaw nabiera wyrazistości. Zapewne gdybyście powiedzieli mi kilka lat temu, że kiedykolwiek kupię sobie golf - wyśmiałabym Was. Jednak jak wiadomo, kobieta zmienną jest i proszę! W mojej szafie wylądował sweterek z golfem, który szybko stanie się moim ulubionym, mam takie dziwne przeczucie ;) 
Czarne spodnie, które idealnie układają się na ciele i są obcisłe to niezwykle udany prezent mikołajkowy - tym razem babcia się postarała i jestem jej za to bardzo wdzięczna! O czarnych, klasycznych workerach wspominałam Wam już kilkakrotnie, a mój zachwyt przekłada się na częstotliwość zakładania tych butów w sezonie jesień-zima. Praktycznie ich nie zdejmuję (nie licząc momentów, kiedy jestem w mieszkaniu, oczywiście:D), co świadczy niewątpliwie o tym, jak dobrze mi się sprawują. I oby tak dalej... do wiosny, która mam nadzieję - już niebawem! 


Zdjęcia wykonała Asia Cap, dziękuję :*

 * * * 










Outfit:
sweter - RESERVED (%) / spodnie - no name / szalik - SINSAY / torba - BERSHKA / workery - www.czasnabuty.pl 


Dziękuję za klikanie w linki w poprzednim poście kochani!!!
<3



20 komentarzy:

  1. golf z ciucha bo tak wygląda ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podpisane, nie jest z ciucha. Ma taki materiał, który wygląda jak zmechacony;-)

      Usuń
  2. 1 i 5 zdjęcie jest prześliczne ! Wyglądasz zarazem kobieco i dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny jest ten outfit! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czarne spodnie, które idealnie układają się na spodnie..." popraw, bo nie wszyscy załapią o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz naprawdę świetnie! I cała ta prostota i zwykłość 'robi' tę stylizację. A zdjęcie z lookbooka - najlepsze, bardzo klimatyczne. Jesteś chyba jedyną osobą, której tak bardzo służy ścięcie włosów *.*

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, gdzie robiłyście te zdjęcia? Gdzieś w okolicach Lubartowskiej i Krakowskiego? :)
    A tak w ogóle to przepięknie Pomarańczko Ci w takich włosach i takim kolorze ubrań, wyglądasz jak zawsze genialnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakowskie, okolice restauracji "Między Słowami" :)
      Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
    2. Asia to świetny fotograf, moje miasto jednak z kogoś dobrego słynie :)
      Bardzo dziękuję za odpowiedź i dalej Cię będę wypatrywać w Lublinie :)
      PS. powodzenia na egzaminach! :*

      Usuń
    3. Jasne, że tak!
      Jak już wypatrzysz to daj mi jakoś znać...a najlepiej to umówmy się kiedyś na jakąś posesyjną kawkę :D

      Usuń
    4. Czasami mam do Ciebie ochotę napisać po prostu emaila, porozmawiać z Tobą, 'czerpnąć' rady.. Bo na prawdę jesteś niesamowita :)

      Usuń
  7. fantastyczne zdjęcia, zresztą jak zawsze, bo na każdym wyglądasz zjawiskowo :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Twoją czytelniczką od lat. A przede wszytskim pod wrażeniem Twojej wrażliwości. Niedawno założyłam bloga kulinarnego laczac tym samym pasje do fotografowania. Jest to blog wegetariański. Serdecznie zapraszam, również inne czytelniczki :) http://veggieappettizing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super fryzura :) pasuja ci takie krosze wlosy, wygladaja jakby bylo ich 100x wiecej a ty wygladasz b.kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)