20 sie 2014

trouble - outfit 68.


Hej wszsytkim! Dziś mam dla Was zdjęcia stylizacji, wiem, że takie lubicie najbardziej! 
Co prawda pogoda w ostatnim czasie przypomina bardziej tę jesienną, ale jeśli trafia się cieplejszy dzień to chętnie wskakuję w krótkie szorty, które stały się moim ulubionym elementem garderoby tego lata. Mam wiele par, w których chodzę na zmianę. Te powyższe to wyprzedażowy łup w New Yorkerze - mam jeszcze 3 pary z tego sklepu i powiem Wam, że jestem nimi zachwycona, nie dość, że ładnie leżą, są wygodne, przewiewne, to jeszcze kosztowały śmiesznie mało. Czego chcieć więcej?
Na górę założyłam t-shirt z Croppa, który kolorystycznie idealnie komponuje się z Conversami. 
Plecaczek to ciuchlandowa zdobycz, bardzo go lubię, bo nadaje stylizacji luzackiego charakteru.
Ale co ja będę gadać... zobaczcie sami!

* * * 














Outfit:
T-shirt, zegarek - CROPP
spodenki - NEW YORKER
trampki - ALLEGRO (CONVERSE)
plecak - SH






7 komentarzy:

  1. nie tylko stylizacja jest świetna, ale te zdjęcia to prawdziwy sztos!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo! przekażę Robertowi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal nie wierzę, że ściełaś włosy :p ale mimo to bardzo ładnie :)
    super stylizacja, na luzie :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię robić zakupy w New Yorkerze, szczególnie na sezonowych wyprzedażach, gdy można kupić naprawdę niezłe cudeńka :) Stylizacja idealna na upalne dni! Wyglądasz w niej znakomicie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe cudeńka, które kosztują wręcz grosze! popieram :) dziękuje!

      Usuń
  5. Wyglądasz cuuuuudownie <3

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)