15 lut 2014

Haul zakupowy

Witam ponownie kochani! Pierwszy raz w historii tego bloga dodaję drugi post w przeciągu 24 godzin, jednak prosiliście mnie bym pokazała swoje ciuchlandowe (i nie tylko) nowości, a że ja nie potrafię Wam odmówić... I wszystko jasne! :D
Ciuchów nie ma dużo, już kiedyś wspominałam, że ostatnio kupuję mniej, zanim pobiegnę z czymś do kasy - dokładnie zastanawiam się, czy dana rzecz faktycznie mi się przyda. Korzysta na tym zarówno moja szafa, która już teraz ledwo się domyka :D jak i portfel.


* * * 
 Zacznijmy od rzeczy, które udało mi się upolować na wyprzedaży. Powiem szczerze, że tegoroczne przeceny mnie nie zachwyciły. Może to ja stałam się bardziej wybredna, a może ubrania są wszędzie jedne i te same. Tego nie wie nikt, w każdym razie obkupiłam się w Stradivariusie. 
 

 Klasyczne czarne rurki nabierają ostrzejszego wyglądu dzięki poszarpaniom i dziurom rozmieszczonym w różnych miejscach. Jak dla mnie - bardzo tak!


Chęć na bejsbolówkę miałam już od dawien dawna, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć takiej, której cena nie wyrywałaby mnie z butów. Gdy zobaczyłam powyższą z ceną 60zł - czułam, że będzie moja! Pognałam do przymierzalni i tylko potwierdziłam swoje przypuszczenia. Z ręką na sercu przyznaję - to mój najlepszy zakup kilku miesięcy. Zakochałam się w tej bluzie i najchętniej w ogóle bym jej nie zdejmowała!

I przechodząc do rzeczy upolowanych w ciuchlandzie. Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że ZNOWU kupiłam sweterki. To jest moja mała mania, nie potrafię się powstrzymać, by nie kupić kolejnego, cudownego sweterka...ale przejdźmy do konkretów ;)



Pierwsze cudo, zakochałam się w tym morelowym kolorze, poprzetykanym srebrnymi nitami. Ten błyszczący motyw będzie bardzo modny, więc tym bardziej się cieszę :D 
SH - F&F

A tak prezentuje się na mnie:





Kolejne cudo - oversizowy malinowy sweter, totalnie oszalałam na jego punkcie, już widzę mnóstwo stylizacji z jego udziałem, strzeżcie się!!! 
SH - TOPSHOP

Tak malinowe cudo wygląda na mnie:







Bardzo podobne bluzy oglądałam ostatnio w H&M-ie, całe szczęście nie zdecydowałam się na kupno, bo pewnie pożałowałabym wydanych 40 złotych. Po co przepłacać, skoro w ciuchlandzie można znaleźć niemal identyczną rzecz tańszą jakieś 4 razy? ;)





 I ostatnia rzecz - elegancka koszula z przezroczystymi rękawami. Nie mam zbyt wiele takich ciuchów w szafie, a okazji na oficjalny ubiór coraz więcej. Dobry zakup :) 
SH - MARKS&SPENCER

A Wy, co ostatnio upolowaliście?

20 komentarzy:

  1. super ubrania! bardzo lubię sweterki :)
    śliczne są te zdjęcia! :D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia z SH ulubiona! lubię takie perełki z lumpków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zapłaciłaś za ten sweter morelowy z ciuchlandu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam dokładnej ceny, bo od razu oderwałam metki z cenami. Myślę, że około 10zł :)

      Usuń
  4. Piękny ten różowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malinowy sweterek cudowny, a co do bejsbolówki to nie mogę się już doczekać jakiejś stylizacji na blogu z nią <3 co do sklepów to potwierdzam iż - wszędzie jest to samo, niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki - moja miłość! Ten malinowy również skradł mi serce :)

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania:)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ostatnia rzecz wygląda mało przekonująco, 3 sweterek z łowów super!!! MARKS&SPENCER czesta marka spotykana w lumpeksach :D Mi udało kupić się 2 swetry i ponczo dokładnie takie jak Ty mialas na zdj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu niestety wygląda po prostu brzydko, w rzeczywistości o wiele ładniej :)) oj tak, też często widzę tę markę. Haha o widzisz! :D

      Usuń
  9. jak wyrwiesz jakiś żakiet w dwa razy, jak nie w trzy razy większym rozmiarze to łap dla mnie! odbiorę osobiście <3 haha :D / monii

    OdpowiedzUsuń
  10. Do jakich sh chodzisz w Lublinie?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony - osiedle Choiny, przystanek Elsnera, to ten ciuchland koło Biedronki :)
      i na Jasnej też koło Biedronki :)

      Usuń
  11. ile kosztowały te czarne rurki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam dokładnie...ale chyba 70/80 zł :)

      Usuń
  12. Ale cudny ten malinowy sweterek :O Ile za niego zaplacilas? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. zeby jak u homika, a szczerzysz sie jakbys miala sie czym pochwalic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty za to masz się czym chwalić - ortografia na 6! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)