22 sie 2013

be bad, be mine - outfit 50.

 Motyw asymetrii -wciąż bardzo IN -dotychczas pojawiał się najczęściej w formie spódnic bądź sukienek, dlatego też kiedy zobaczyłam poniższą tunikę byłam nią zachwycona. To wręcz doskonała alternatywa dla dotychczasowych ubrań z wykorzystaniem asymetrii i coś oryginalnego, potrzebowałam takiego elementu garderoby w swojej szafie.
Mam słabość do szarych odcieni, napis nie jest przesadzony, a złoto idealnie komponuje się z całością. Długość - idealna, jednak bez spodenek pod spodem raczej nie polecam wychodzić z domu. Tunika nie potrzebuje zbyt wielu dodatków - sama w sobie tworzy zestaw, który jest bliski mojemu sercu. Prosty, ale z nutką ekstrawagancji.


* * * 



















outfit:
tunika: H&M,
trampki: Converse, allegro
bransoletki: www.katherine.pl



20 komentarzy:

  1. trzymają Ci się te conversy? bo planuje zakupić i się szczerze obawiam... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam swoje rok i są w bardzo dobrej formie ;-)

      Usuń
    2. warto kupić, ja swoje mam coś koło dwóch lat i jedyne co im się zadziało to guma po bokach delikatnie odkleiła się w miejscu zgięcia, co w zwykłych trampkach działo się po miesiącu użytkowania ;)

      Usuń
  2. super zestaw, super zdjęcia, super figura! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle uśmiechu, uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła jest Twoja naturalność. Niezwykła w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem coś innego, podoba mi się :)
    W końcu widzę cię z tym naturalnym uśmiechem od ucha do ucha, twarz na plusie <3
    Bardzo udana notka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. a spodenki skąd masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś napisać jakich perfum używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę zrobić taki kosmetyczny wpis, odnośnie perfum i czego jeszcze zechcecie ;) tylko dajcie znać! jestem otwarta na propozycje

      Usuń
    2. Ooooo miło by było :)

      Usuń
    3. a zrobiłaś by o torebkach ?

      Usuń
    4. mam ich bardzo mało, ale jak chcecie.. ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. prsoty, a ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)