13 wrz 2012

body care

z racji tego, że wiele osób prosiło mnie o post dotyczący pielęgnacji ciała, postanowiłam coś naskrobać na ten temat. dobrze się składa, bo nie mam dziś siły na nic bardziej kreatywnego. 
moimi ulubionymi kosmetykami jeśli chodzi o pielęgnację ciała są zdecydowanie masła, uwielbiam ich zapachy, konsystencje, a nawet i opakowania! nie gardzę też kremami, szczególnie tymi do rąk - mam świra na ich punkcie.


* * * 


 uwielbiam, przede wszystkim ze względu na kokosowy zapach!
Oriflame

 kremik ze świątecznej limitowanej edycji, również bardzo ładnie pachnie :)
Oriflame

 różany zapach tego kremu wprowadza mnie w stan niemalże upojenia, mmmmmm.
Avon

 masła do ciała z Ziai zdecydowanie RZĄDZĄ!
znów kokosowy zapach : )

 scrub do ciała, wspaniale złuszcza naskórek, 
Oriflame

 kiedyś pokazywałam wam już to masło do ciała, jest zdecydowanie moim ulubionym, genialny zapach, konsystencja, skóra jest po nim idealnie gładka i odżywiona, polecam bardzo!
Perfecta SPA

 rzadko używam tego kremu, jednakże bardzo podoba mi się jego opakowanie :D

 urodzinowy prezent, idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia lub większe imprezy, nadaje skórze połysk dzięki brokatowym drobinkom, bardzo go lubię ;)

i na koniec moje 3 kremy do rąk, które używam zamiennie i wszystkie bardzo lubię,
oczywiście firmy Oriflame :)

mam nadzieję, że ci, którzy domagali się tego posta, są usatysfakcjonowani. 
być może nie napisałam nic odkrywczego, ale to dlatego, że jestem totalnie zmęczona i ledwo widzę na oczy.
zatem... dobranoc!

 

7 komentarzy:

  1. Ochochochoch, ile ja mam kremów do rąk, aż trudno zliczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten krem z Avonu (różany), jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresował mnie ten scrub z Oriflame. Mogłabyś napisać o nim więcej? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nawet blogspota masz tak samo jak ja :P Myślę, że się polubimy i w rzeczywistości. :D Tak czy inaczej podoba mi się tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło z perfecty odkryłam u Ciebie i jest ono moją miłością <3

    OdpowiedzUsuń
  6. twój kierunek studiów to dziennikarstwo ? pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)