10 sty 2012

winter fairytale

znów zaniedbałam to miejsce, sama nie wiem dlaczego tak trudno znaleźć mi chwilę, żeby wrzucić tu zdjęcia... mamy nowy rok, który będzie lepszy niż poprzedni i - mam nadzieję - obfity w jeszcze więcej zrealizowanych pomysłów i wizji. obecnie na nowości nie ma nawet co liczyć (oprócz autoportretów cykanych na szybko w domu), ponieważ pogoda uniemożliwia jakiekolwiek działanie. ta wszechobecna szarość naprawdę mnie już wykańcza... tymczasem wrzucam efekty współpracy z moją wspaniałą Olą (na photoblogu ohyouaresonaive), z którą miałam się okazję spotkać podczas mojego weekendowego pobytu w Warszawie. wielu osobom na fotoblogu spodobała się ta seria, zatem łapcie. całuję ! :*


* * *













3 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś tą świetną czapkę ? :>
    cudowne zdjęcia C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć. Te podobają mi się trochę mniej niż reszta, moja ulubiona sesja to ta poprzednia. Jest taka ciepła i daje nadzieję na nadejście lata. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)